Gençlik aşıları, ameliyatsız cilt gençleştirme uygulamalarıdır. Yaşlanmanın etkisiyle birlikte vücudumuzda daha az kolajen, yağ dokusu ve hyaluronik asidi bulunur. Bu besin kaynaklarının azalması ile birlikte cildimiz sarkmaya, kırışmaya ve dolgunluk kaybetmeye başlar.

Hyaluronik asit, cildi sıkı ve genç tutarak cilt bakımında hayati bir rol oynar. Cildi derinlemesine nemlendirir, kollajen üretimini teşvik eder, bu da cilt güzelliğini geliştirir ve cildi canlandırır.

Hyaluronik asit aynı zamanda bir antioksidan görevi görür ve cildi zararlı serbest radikal moleküllerden korur. Bunların hepsi cildin yaşlanma sürecini yavaşlatır, güneşin zarar verdiği cildi onarmaya yardımcı olur ve cildin güzelliğini artırır.

IAL sistemi nedir?

IAL sistemi, cilde çok ince bir iğne ile enjekte edilen hayvansal bazlı olmayan, hyaluronik asit bazlı jeldir. Çapraz küçük enjeksiyon modelini (matris tekniği) kullanarak, IAL sistemi geniş bir cilt alanına düzgün şekilde dağıtılır.

Devrim niteliğindeki IAL sistemi uzun süreli tıbbi-kozmetik bir tedavidir. IAL sistemi cilt kalitesini nemlendirmek ve iyileştirmek için uzun süreli bir tedavi sağlar. IAL gençlik aşısının sistemi uzun dönemli gençlik etkisi elde etmenize yardımcı olur.

IAL sistem hangi bölgelerde kullanılabilir?

Alın / kaş hatları, zor, derin alın ve burun çizgilerini tedavi etmek ve Botox /dermal dolgu maddeleri gibi diğer tedavilerin etkilerini arttırmak için IAL sistemi tercih edilebilir.

Gözler / ağız çevresindeki ince çizgileri ortadan kaldırmak ve gözleri daha genç göstermek için de IAL gençlik aşıları kullanılır.

Yüz / boyun / dekolte / ellerde mikropunktur tekniği kullanarak bu bölgelerdeki hasar görmüş cilt canlandırılır.

Gençlik aşısı nasıl uygulanır

Gençlik aşısı cilde uygulanmadan önce lokal anestezi ile bölgesel noktalar uyuşturulur. Sonrasında ince bir enjeksiyon ile cilt altına gençlik aşısı uygulanır. IAL sisteminin uygulanması ortalama 20 dakika kadar sürer.

30-35 yaş aralığındaki hastalar için ilk gençlik aşısından 15 gün sonra ikinci seans önerilir. 35 yaşının üzerindeki ve yoğun kırışıklara sahip olan hastalar için ikinci seanstan sonra IAL ACP sistemi yaptırmaları önerilir. IAL ACP sistemi, hyaluronik asidin kalıcılığını arttırır ve gençlik aşısının etkilerini daha uzun süre görmenizi sağlar.

Jawline Dolgu

Jawline Dolgusu Çene hattına Neden ve Nasıl Uygulanır? Jawline hattını tanımlama ihtiyaçlarınıza bağlı olarak, hedeflerinize ulaşmak için ne kadar dolguya

Dudak Dolgusu

Dudak dolgusu son yılların en sık yapılan estetik işlemlerinden biri. Her kadının hayali dolgun ve çekici dudaklara sahip olmaktır. Genetik